среда, 13. мај 2015.

Kada porastem biću

Život je nepredvidiv i deca često upadaju u sitaucije koje znaju da budu teške, nerazumljiva i jedva podnošljive. Oni jaki i stabilni obično se sami izbore i izvuku iz problema koji imaju, a oni slabi tonu u očaj i beznađe, nekad toliko duboko da im je potrebna pomoć odraslih. Osoba koja im tada može najviše pomoći. jeste dečiji psiholog i to je ono što ja želim da budem kada porastem
Drugari mi kažu da umem dobro da slušam i često od mene traže neki savet.  Trudim se da ih pažljivo saslušam i pomognem im tako što ću naći pravo rešenje za njihove probleme. U budućnosti sebe zamišljam kao psihologa koji u ordinaciji prepunoj cveća, sa svetlim zidovima na kojima su okaćene fotografije  nasmejanih dečijih lica, vodim duge i iscrpne razgovore sa devojčicama i dečacima kojima je moja stručna pomoć potrebna. Dečiji psiholog je potreban  u dečijim klinikama, školama i vrtiću. On je tu da razgovara sa decom, prouči njihovo ponašanje, otkrije da li imaju poteškoće u odrastanju i proceni veličinu njihovih problema. Neka deca su agresivna i nasilna, neka su povučena u sebe i slabo komuniciraju sa drugima, a neka imaju poteškoće u učenju i praćenju nastave. Nakon upoznavanja sa takvom decom i otkrivanja izvora njihovih problema, dečiji psiholog zajedno sa roditeljima, vaspitačima i nastavnicima pronalazi najbolji način da im pruži pomoć. Posao dečijeg psihologa je težak i veoma ogdovoran, a onaj koji ga mora da bude strpljiva osoba koja zna da polako priđe svakom detetu i prepozna problem koje ono ima.
Deca su naše najveće blago. Oni su nežna i osetljiva bića koje odrasli moraju štititi i čuvati od surovosti sveta u kome žive. Pomoći detetu u njegovom odrastanju, pružiti mu ruku i išćupati ga iz nevolje za mene je najlepša stvar na svetu. Zbog toga želim da postanem dečijim psiholog, odgovorna, strpljiva i komunikativna osoba koja će vraćati osmeh na  dečija lica.

1 коментар:

  1. Ponekad se u našim brakovima dogode sranja, ali neće uvijek trajati kada se borimo da ih popravimo, imala sam problema s brakom Svibanj 2020. bilo je užasno iskustvo da sam skoro izgubila brak, moj je muž mislio da varam jer sam uvijek primati pozive s posla pokušala sam ga natjerati da shvati da su oni samo moji suradnici nikad mi nije vjerovao podnio je zahtjev za razvod i papiri su vani, bilo mi je to kao san, ali sve je to bila stvarnost, trebao sam ga zaustaviti jer volim ga, bio je to prekrasan brak i nisam mogla ni zamisliti da napustim brak, morala sam potražiti pomoć od DR WALE-a, objasnila sam mu svoju situaciju i naravno da mi je pomogao, pripremio mi je ljubavnu čaroliju i uvjerio me u sigurnost, Moj muž je zaustavio razvod i ponovno me voli, Zato sam ovdje da kažem ljudima o DR WALEU i kako mi je pomogao. Ako prolazite kroz probleme u braku i vezi, kontaktirajte ga na njegov WhatsApp/Viber: +2347054019402 ILI e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши